onsdag 18. november 2009

Siste tilskudd til hygge i heimen.... og julen smyger seg inn.



Shoppingdag i går, været tatt i betrakning, var dette absolutt en dag for slike sysler.
Hadde noen ærender i Lillestrøm og da gikk selvfølgelig turen innom Zanz, og denne lyskrona lurte seg ned i handleposen på merkelig vis.





Svibler er kjærkomne blomster i forjulstiden (de er bare så vakre og lukter utrolig godt), og de har fått plass i forskjellige krukker rundt omkring i huset. Her på kjøkkenet står de i lekre sinkkrukker kjøpt hos Kid. Det lille sinkhuset er kjøpt hos Linneas hage i forrige uke og de andre er kjøpt samme sted en gang i sommer.
Her nyter jeg lengre frokoster med en god kopp kaffe og morgenavisen, og jeg tenner alltid lys når jeg sitter her.


 

Jeg ønsker meg disse store sinkhusene også, men de virker å være utsolgt overalt. Er lovet at de snart kommer inn igjen.


 

Her har jeg satt svibler med mose bredt rundt løken og bundet med sølvtråd. Esken er kjøpt hos linneashage.no og når julen nærmer seg får sviblene litt mer julepynt på seg som feks. lekre små julekuler.

Gleder meg til blomstene titter mer fram.







 Ønsker alle en fin torsdag!


Klem



1 kommentar:

  1. Flotte duppeditter du har kjøpt!
    Jeg skal også anskaffe meg svibler, så snart julevasken er ferdig...
    Ha en fin torsdag du og!
    Klem

    SvarSlett