søndag 8. november 2009

En skikkelig kos dag...

Min kjære svigerinne tok meg med til Bolina i Stabek i går, en butikke jeg aldri har vært i før. Hurramegtu!! MYE VAKKERT og masse julevarer!!!!
Sjekk ut nettsiden: http://bolina.no/

Litt kos til adventstiden, stålhjerter med tall, sløyfer etter smak og noen kubelys, og visp så har du en fin advensstake.


Jeg har en forkjærlighet til telysholdere, og disse to måtte jeg bare ha til min samling.

På tur til Bolina, kjørte vi innom loppemarkedet ved Bislett, det ble det ikke noe særlig til kjøp, i og med at kom dit litt sent, men denne lille klovnen til 5 kr måtte jeg bare ha.




Den skal få en fin plass i tallerkenhylla til lille Mathias som han skal få på rommet sitt. Tallerkenhylla befinner seg i Trønderlag for øyeblikket, men håper snart den tar turen nedover sammen med mine foreldre.

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar