tirsdag 27. oktober 2009

Før og etter

Her er det noen dører som trenger noen strøk med maling, som dere kan se. Pussejobben er gjort, nå gjenstår noen hvite strøk.

Dette er altså gangen i kjelleren, vegger og dører gjenstår og males. Gangen er gangske liten og har ingen vindu, derfor trenger den litt lyse farger, og det har ikke husmoren noen imot, for hun liker alt det lyse.....Veggene bærer preg av mye forbipassering, og ved nærmere ettersyn (ikke synlig på bildet), kan man skimte en del svarte fingermerker, fra barn vel og merke. Døren helt til venstre fører inn til badet, midterste dør inn til husmor og husfar og den helt til høyre inn til etterhvert lille Mathias sitt krypinn.


Denne benken har også fått noen hvite strøk og passer akkurat inn i gangen som nå har fått sine hvite dører. Benken har jeg fått av min svigerinne som har kjøpt den på loppemarked.






Se så fint det ble!



Benken har fått sin rettmessige plass.
Jeg har et ønske om å slipe ned tregulvet og få lysnet det ned, men det blir ikke akkurat nå, da må jeg ta hele kjelleretasjen. (Blir kanskje under neste mammapermisjon...??) Inntil videre får noen lyser tepper duge og de er foreløpig ikke anskaffet.

Kosen til slutt er å pynte, henge opp bilder og annet stæsj.....gleder meg!!!
Ny lampe i taket er også et stort ønske, kanskje et julegaveønske???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar