søndag 3. januar 2010

Et sjeldent funn

Av og til tar jeg med tid til å surfe litt gjennom antikviteter som er til salgs på finn.no. Om dagen fant jeg en annonse som viser salg av et gammelt skap fra 1800-tallet. Dette skapet passer sikkert bra over mitt arbeidsbord nede i kjelleren, tenkte jeg fornøyd. Har en rekke hobby-artikler som trenger et lagringssted og  dette skapet passer utmerket.





Jeg drar avsted for å se på dette skapet, annonser viser at det koster 1500,-, ganske billig etter min mening. Skapet er derssverre større enn anntatt og vil ikke passe inn på veggen over arbeidsbordet mitt, men det kan stå like fint ved siden av. Selvfølgelig trenger det noen timer med pussing og maling, men det er bare kos.
Får blod på tann da selger slår av kr 500 på prisen, SKAPET BLIR MITT!


Har tenkt å pusset det opp med tid og stunder, men det får bli til våren da jeg kan det ut. Har allerede mange idèer for hvordan det skal pusses opp.

Hvordan skapet blir, får det se til våren/sommeren.



2 kommentarer:

  1. Godt Nytt År!
    - og gratulerer med finfint skap!
    Moro med gjenstander som har sjel og gamle minner i seg *)
    Ønsker deg en herlig uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. Så heldig du er! Kjempe fint skap til en billig pris.

    Godt nytt år!

    SvarSlett