torsdag 8. oktober 2009

Mindre kan smelte et hjerte

Når man først er i gang med bloggingen, kan man jo bare fortsette..

Som tidligere beskrevet er det mange barn i huset her og tempo deretter. Ettermiddagene er stort sett fulle av aktiviteter for barna.
Så lenge jeg er hjemmeværende (mammapermisjon), er rutinen den at jeg er i gang med middagen i det barna kommer inn døra etter endt skoledag. Mens jeg kokkelerer på kjøkkene, driver jeg med flittig leksehjelp. Alle de fire barna kommer så i tur og orden for å få hjelp til leksene sine... I dag hadde tvillingene på 10 i lekse å gjøre en god gjerning. Thea var flink og passet Mathias mens jeg malte litt, hun dekket på bordet før middag og gikk ut med søpla etc. Tobias gikk lenge og grublet på hva han skulle gjøre.



Ut på kvelden, etter at Tobias hadde  vært med Thomas en tur ut, kom han hjem med den skjønneste buketten med lyse rosa roser og lappen kan dere lese selv....
Dette smelter iallfall mitt hjerte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar